Τώρα που η Πάρνηθα καίγεται...

...ξαναθυμάμαι τον ένα χρόνο που έζησα (ως σμηνίτης σειράς Γ96 στην 3η ΜΚΣΕ) μέσα σ' αυτό το δάσος, τις υπέροχες διαδρομές πεζοπορίας, τα αρώματα από τους έλατους, τα χνάρια από τα βιαστικά ελάφια, τους ήχους της αληθινής ζωής που σφύζει σ' όλο το μήκος του εθνικού δρυμού.
Το θέαμα από το παράθυρο, χθες το απόγευμα, με τις πύρινες γλώσσες που κατάπιναν αυτόν τον κοντινό παράδεισο, μου έκοβε την ανάσα... Το γιουχάρισμα για τους εκπροσώπους της κυβερνοαντιπολίτευσης, σήμερα το πρωί, στα τηλεοπτικά κανάλια το ένιωσα υπόκωφο αλλά και γι' αυτό ακόμη πιο σκληρό, εκδικητικό.
Κάθε κύκλος ανοίγει και κλείνει, πάντοτε...

Commenti

Anonimo ha detto…
Νέέέους τι λές;;
6ΜΚΣΕ;;;
3η την άφησα το βράδυ της Παρασκεύης (απο το μονοπάτι προς πύλη, μέσα απο τα έλατα κοπάνα απολυτηρίου) 1ώρα πριν τον 10ήμερο αποκλεισμό απο 6μετρο χιόνι..
Τώρα λέγεται αλλιώς...
Τι κριμα, καήκαν λέει και το κυκλάμινα, τα σουβλάκια μας και το μέρος του ώτοστόπ μετά απο κοπάνες...τι νύχτες θεέ μου να περπατάμε μέσα στην ομίχλη τα 7 χλμ μέχρι το ξενία...
SILIO D'APRILE ha detto…
αχχ, έχεις δίκιο, παλαίουρα! Στα νεύρα μου, απ' όλο αυτό το τουρλουμπούκι με τη φωτιά, έκανα το lapsus calami. Τι μου θύμισες πάντως! Ειδικά, για ό,τι αφορά την ομίχλη και το χιόνι, αλλά και τα ραντεβού με την γκόμενα στο Μπάφι, τον θάλαμο σμηνιτών, τα ατελείωτα βράδια με δηλωτή και στοιχήματα με τα νεούδια, το περίφημο λεωφορείο της μονάδας, τα μαγειρία (ως βασική υπηρεσία)...
Anonimo ha detto…
...Θα σε στείλω καταλείδι να ξεκουραστείς, έπηξες... :-)
SILIO D'APRILE ha detto…
Α, το Καταλείδι το έχω "χτίσει", παλιέ μου! Ως συσσιτιάρχης, κατέβαινα με το τζιπ για το γνωστό "γεύμα" σμηνιτών μεσημέρι-βράδυ (η σαλάτα λάχανο ήταν πρώτης τάξης, ε;!), περνάγαμε ώρες ολόκληρες με καφεδιές στο γνωστό μπουκαλάκι-σέικερ, ειδικά το καλοκαίρι. Πάνε όμως όλα αυτά, απ' όσο μαθαίνω, η φωτιά έκαψε τα πάντα...