Συνταγή: κέικ σοκολάτας

Κέικ σοκολάτας: ένα Βιτάμ, έξι αβγά, δύο ποτήρια ζάχαρη, ένα ποτήρι νερό, ένα φακελάκι μπέικιν πάουντερ, επτά κουταλιές του γλυκού κακάο, ενάμισι ποτήρι αλευριού (για όλες τις χρήσεις).
Σε μια κατσαρόλα βάζουμε νερό με ζάχαρη, κακάο και το βιτάμ. Ανακατεύουμε σε σιγανή φωτιά ώσπου να λιώσουν όλα τα υλικά. Κατεβάζουμε κι αφήνουμε το μείγμα να κρυώσει ελαφρώς. Συνεχίζουμε κατόπιν με τους κρόκους από τα αβγά ανακατεύοντας συνεχώς (για να μην σβολιάσει – το έχω πάθει κάμποσες φορές…). Γεμίζουμε ένα ποτήρι από το μείγμα και το βάζουμε στη συντήρηση του ψυγείου ενόσω συνεχίζουμε τη διαδικασία. Αμέσως μετά χτυπάμε το ασπράδι από τα αβγά για να κάνουμε μαρέγκα. Μαζί με αλεύρι ανακατεύουμε τη μαρέγκα στο μείγμα της κατσαρόλας και κατόπιν το ρίχνουμε σε ταψί. Κάπου εδώ τελειώνει το άγχος: αφήνουμε να ψηθεί στον φούρνο ενώ όταν το κέικ είναι έτοιμο, τρυπάμε σε διάφορα σημεία (συνήθως με οδοντογλυφίδα) και το περιχύνουμε με το μείγμα που είχαμε βάλει νωρίτερα στο ψυγείο. Το κέικ σοκολάτας τρώγεται τόσο ζεστό -συνήθως, παλιότερα, μαλώναμε με την αδερφή μου ποιος θα πρωτοπρολάβει τις γωνίες…- όσο και κρύο.

Commenti

Annabooklover ha detto…
Κι εμείς με τον αδελφό μου μαλώναμε παλιότερα για τις γωνίες αλλά και για τα υπολείμματα στο μπολ που ανακατευόταν η ζύμη.
Νομίζω ότι ξεπέρασα τον εγωισμό μου όταν φώναξα το παιδί μου να μοιραστούμε αυτά τα υπολείμματα τώρα που ο αδελφός μου είναι μακριά!
SILIO D'APRILE ha detto…
ωραίο αυτό που περιγράφετε! Είδα κιόλας μια ταινία (όχι καλή απαραιτήτως, το Urania του Καπάκα) που μου θύμισε τα πρώτα παιδικά χρόνια. Που συνεχίζονται...